Zwroty
Zwrotowi nie podlega towar szyty na zamówienie lub pod wymiar. Po rozpoczęciu realizacji, nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia, ze względu na rozpoczety proces produkcji.
Mimo że w większości przypadków można zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym, czyli konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to takie prawo nie ma zastosowania w przypadku m.in. produktów na zamówienie, co oznacza iż jest to wyjątek od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazany są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy (art.38 Ustawa o Prawach Konsumenta), składając zamówienie zostałeś o tym poinformawany/a:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb jak np. płaszczyki z naszego sklepu, gdzie wybierasz kolor jak i rodzaj podszewki, sukienki z wyborem wariantu np. długość rękawa, czy niechodki z wyborem środka.
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w przypadku produktów standardowych.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:
sklep@takiesame.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Gołkówko 9, 87-322 Jastrzębie , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Paczkę należy wysłać kurierem lub pocztą, nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wstrzymujemy się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Jeśli produkt, który nam odeślesz będzie nosił ślady użytkowania luz zostanie zniszczony zostaną wyliczone koszty naprawy i zwrot zostanie pomniejszony o daną kwotę.
Zanim odeślesz nam produkt, sprawdź czy nie został przypadkiem uszkodzony np. podczas przymierzania.
Reklamacje
Możesz złożyć reklamację pisemnie, telefonicznie lub wysyłając do Nas produkt, opisując powód reklamacji. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14dni, jednak takie sytuacje rozwiązujemy ekspresowo, biorąc pod uwagę termin uroczystości. Po uwzględnieniu reklamacji pokrywamy koszty wysyłki oraz naprawiamy produkt w cenie usługi. Nie pokrywamy kosztów napraw, jeśli Klient zdecyduje na poprawki produktu we własnych zakresie.
Krojenie produktów odbywa się ręcznie, więc tolerancja błędu wynosi +/- 1-2 cm na długości jak i na szerokości. co nie podlega reklamacji. Odcień tkanin może się nieznacznie różnić, co nie podlega reklamacji. Producent zastrzega sobie prawo do różnicy do 2 tonów. Tiul z brokatem z wierzchniej strony jest szorstki, pióra są mocowane na taśmie, taki kupujemy w hurtowni, zdarza się, że pojedyncze sztuki wypadają, co nie podlega reklamacji.
Najszybsza droga komunikacji w takim przypadku to kontakt telefoniczny.